Instrumente, tehnici SEO pentru începători

Crearea de conținut este o investiție. Probabil că nu veți vedea o creștere masivă a numărului de vizitatori după publicarea primului articol de blog, dar dacă sunteți perseverenți, veți observa o creștere sigură a numărului de vizitatori pe parcursul a câteva luni. Spre deosebire de anunțurile plătite, conținutul va apărea în prima pagină a rezultatelor motoarelor de căutare câteva luni mai târziu. În schimb, anunțurile plătite vă asigură această urcare în clasament doar atât timp cât plătiți. La urma urmei, obiectivul Google este acela de a oferi utilizatorilor cele mai relevante și utile rezultate de căutare organică, răsplătind totodată calitatea conținutului. Iată câteva instrumente și tehnici pentru îmbunătățirea performanței organice a conținutului:
Crearea de conținut se bazează pe relevanța SEO. Asta înseamnă că trebuie să determinați care sunt acele cuvinte cheie pe care doriți să le prezentați în articole, videoclipuri, documente, cărți și orice alte forme de conținut. Aceste cuvinte cheie vor corespunde căutărilor pe care le efectuează utilizatorii pe Google. În cazul în care cuvintele cheie folosite de un utilizator sunt suficient de similare cu cele pe care le-ați folosit în interiorul unui articol, Google vă va evidenția conținutul, oferindu-i un loc prioritar în paginile de rezultate.
După ce ați determinat ce cuvinte cheie doriți să folosiți, începeți să le implementați. Google scanează conținutul pentru a depista cuvintele cheie, așadar introduceți cuvinte cheie importante și expresii cheie în titlu, meta-descriere, URL și alt tags. Titlul este titlul conținutului pe care îl creați, meta-descrierea este ceea ce Google folosește pentru a descrie conținutul în rezultatele căutării, URL-ul este link-ul în sine, iar tag-urile alt însoțesc imaginile, acestea fiind singurele moduri prin care Google poate analiza o imagine din punct de vedere SEO. Utilizați cuvinte cheie în subpoziții, primul paragraf și în cadrul textului.
Nu folosiți cuvinte cheie în exces. Dacă utilizați un cuvânt cheie în exces, Google ar putea respinge pagina, considerând-o spam și nu o va prezenta deloc. Acest lucru este valabil în special pentru nișele cu un risc mai mare, cum ar fi finanțele. Există o serie de instrumente SEO disponibile pentru a evalua cât de favorabil este conținutul pe care l-ați creat din punct de vedere SEO.
Scrieți conținut real. Dacă încercați să creați conținut doar ca o scuză pentru a introduce cât mai multe cuvinte cheie, această strategie nu va funcționa. SEO este o practică foarte bine gândită. Trebuie să creați conținut cu un anumit motiv, astfel încât utilizatorii să fie atrași să îl citească sau să aibă nevoie de informațiile pe care le prezentați. De exemplu, puteți scrie de ce faceți anumite alegeri pentru realizarea produselor pe care le oferiți, de ce afacerea pe care o dețineți operează într-un anumit mod sau ce credeți despre anumite tendințe din industria în care operați. Cu alte cuvinte, vorbiți cu persoanele care vă vor accesa conținutul și încercați să le oferiți informații valoroase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *